onsdag den 2. juli 2014

Søndag // Egeskov Slot


I søndags gik turen til Egeskov Slot med hele hr. kæreste familie. Det var en rigtigt hyggelig dag, med lege for både små og store i parkens mange smukke haver, legepladser og labyrinter. Specielt sidste nævnte bragte stor glæde hos mig, jeg har siden jeg var helt lille været fascineret af labyrinter, det skal dog siges at jeg bestemt ikke er god til at finde ud igen, men jeg kom ud og det er det der er vigtigst. 
Det var som tidligere nævnt, en tur vi havde fået i julegave af min svigerfar og svigermor, og jeg må sige der var sørgede for det hele. Det eneste vi skulle have med var os selv og det gode humør og det er jo let nok at pakke. 

Egeskov Slot ligger midt på fyn og er en af fyns top attraktion, kun lige overgået af Odense Zoo. Parkanlægget er stort og inddelt i utallige haverum, der hver især byder på helt fantastiske og smukke oplevelser. Der er også mange udstillinger hvor man kan opleve de berømte samlinger af veteranbiler, motorcykler, klædedragter og meget andet. 

Det var alt i alt en fantastisk hyggelig dag og jeg vil helt klart anbefalde det til andre, som står og mangler en aktivitet de kan lave her hen over sommeren. Men kan både tage afsted som en almindelig familie på fire, men man kan helt klart også tage afsted som en gruppe som vi gjorder. Det kommer helt an på hvad man er til. 
God tur <3 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar