mandag den 14. juli 2014

I would love to wear


Taske: H&M //Skjorte: Whyred // Bukser: H&M // Halskæde: Sophie by Sophie // Gummistøvler: Tretorn // Regnjakke: Rains 

Jeg kan godt lige regnvejr, specielt når jeg ikke er tvunget ud i det pga arbejde eller lign og sådan en dag har jeg i dag. 
Og nu hvor det regner, behøves man jo ikke at se dum ud imens man opholder sig udenfor og derfor ville jeg ønske jeg kunne ifører mig et outfit som dette. Jeg er specielt vild med regnjakken, hvor det er farven og snittet, jeg har forelskede mig i. Jeg synes ofte at en regnjakke, har en tendens til ikke at være specielt pæne, men det må jeg sige denne jakke har modbevist. Men også skjorten er virkelig fin, det er dog ikke en skjorte jeg ville bruge så meget om sommeren, men det er helt sikkert en skjorte jeg vil bruge i løbet af efteråret, når bladene begynder at falde af træerne, da jeg synes farverne på den passer bedre til den årstid. 
Hvis i synes at en regnvejrsdag som i dag er kedelig, kan i jo altid læse mit indlæg 10 hyggelige ting at lave på en regnvejrsdag, og få lidt inspiration til hvad i skal bruge dagen på. 
God mandag <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar