søndag den 20. juli 2014

Lige nu


Kan i holde til varmen?? I kan tror jeg nyder sommerne i disse dage. Vi har fuld fart på fra morgen til aften med alverdens projketer vi gerne vil have gjort færdige inden august måned, da der kommer til at ske stor forandringer i vores liv der. Dette er også grunden til der har været lidt stille i weekenden, for vejret er simpelhen for godt til at jeg gider sidde og kigge ind i en computer.. 
Men men men det er simpelhen hvad jeg gør nu, som tidligere nævnt er hr. Kæreste brandmand og imens vi var ude og handle gik brandalarmen og det leder mig hen til hvor jeg er nu, for jeg sidder pt på Brandstationen og venter på de kommer hjem, da jeg Intet kørekort har selv og derfor kan jeg ikke selv kører hjem (skal virkelig snart have taget mig sammen til at få et). Men de har været væk i en time nu og der er Intet der tyder på de kommer hjem lige foreløbig desværre. Så her sidder jeg med en kold cola og 30 % strøm tilbage på min mobil. Krydser finger for de når at komme hjem inden min mobil løb tør, for ellers bliver det sgu lidt kedeligt. 
God søndag <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar