fredag den 25. juli 2014

Bolig Cravings #2

Barstol: Hay // Lænestol: Ikea // Rørermaskine: Kitchenaid // Bakker: Hay // Trådkurv: Ferm Living //   fyrfadsstage: Tom Dixon // Sofabord: Bloom // Plaid: Creton Maison // Krukke: Kälher

Inden længe kommer der til at ske store ting her hjemme på boligfronten, og derfor er jeg også begyndt at kigge efter nye ting til hjemmet. Ikke at sige jeg kommer til at købe dem med det sammen, men det er altid rart at være på forkanten med sådan nogen ting, da der er meget at vælge imellem. Jeg kan desværre ikke løfte sløret for hvad der skal ske endnu. Men forhåbenligt kan jeg det snart, da det nok kommer til at præge bloggen meget. 
Jeg er specielt vild med barstolen fra Hay og Kitchenaid, det er desværre bare begge meget dyre ting, så bliver nød til at sparer lidt sammen inden de bliver en realitet. Jeg er dog lidt tvivl om farven på Kitchenaid, for selvom jeg synes den lyserrøde farve er virkelig fin, så er jeg bare for at jeg vil blive lidt træt af dem. Hvilken farve synes i den er finest i?  
Selvom jeg er specielt vilde med de to ting, ville jeg nu ønske alle tingene på billedet kom  hjem til mig og stå, for de står alle højt på min ønskeliste. Men jeg må vente lidt endnu desværre. 
Har i nogen specielle boligønsker lige nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar