onsdag den 23. juli 2014

Onsdagsønske #31



I dag kommer dagen til at gå med familie besøg. Hr. kærestes bror og hans familie kommer og hans lille niece har spurgt om han ikke vil lave pandekager, og selvfølgelig ville onkel det. Så lige nu står hr. kæreste i køkkenet og laver pandekager til den store guldmedajle, imens jeg har tøjkrise i soveværelset. Jeg ville ønske jeg ejede en fin kjole som denne, jeg kunne oppe i på en varm dag som i dag. Jeg er vild med flæserne som er i bunden, det er også dem som gør kjolen, ikke bare er en almindelig grå lang top. 
Kjolen er fra mærke NOISY MAY, som er et mærke jeg ikke kender, desværre. Men af hvad jeg kan se, se skulle de lave noget meget fedt tøj. Er det et mærke i har kendskab til? Hvis i også gerne vil have finger i kjolen kan den købes lige her til kun 149 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar