søndag den 13. juli 2014

My day in 3 pictures

Her er 3 billeder fra min dag i går i Bogense. 



Hr. kæreste var blevet spurgt om han kunne hjælpe med at ligge hans brors tag, så derfor drog vi mod Bogense tidligt om morgen. Jeg tog med, for at hygge med resten af familien, som ikke skulle ligge tag. Imens der blev lagt tag, tog jeg på stranden, for at nyde det gode vejr sammen med hr. kæreste søster og hendes børn. Der blev både badet og dykket sandslotte, for det skal man jo når man er på stranden med børn. 


Da de blev færdige med taget, tog vi op til min svigerforældre, for at spise aftensmad og imens maden blev lavet, tog hr. kæreste en lur på sofaen og kunne ikke lade værd med at putte ham med bamse og børnesengetøj, nu det stod fremme. Sød ser han jo ud, som han ligger der.

Nu vil jeg sætte mig til at heppe på Tyskland i VM finalen. Hvem hepper i på? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar