tirsdag den 8. juli 2014

En stille og rolig mandag aften


Her er lidt dejlige billeder fra min aften i går, som jeg tilbragt ved gamle haven i Middelfart, hvor vi sad fik en is, hyggede os i det dejlige vejr og snakkede det meste af aften. 
Imens vi sad der, kom der en gammel båd sejlende forbi, og da den kom tæt på land, begyndte en gruppe ældre mænd at synge og det gjorder de hele vejen hen af haven. Det var sjovt at se hvordan folk stoppede op og kiggede og klappede, så jeg havde lidt svært at lade værd med at grine. 
Må sige jeg havde håbet at vejret i dag ville være ligeså godt som igår, for havde planlagt en hyggelig dag ude i solen, men den har jeg end nu ikke set endnu, så det er blevet til en hyggelig formiddag og eftermiddag indenfor hvor jeg har fået ryddet op i mine dvd'er. 
Jeg håber i er mere heldige med vejret i dag end jeg er, god tirsdag <3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar