tirsdag den 29. juli 2014

En lang cykeltur


I weekend skulle vi til familiefødselsdag ved hr. kærestes familie og vi skulle til familiedag ved min familie. Så weekenden har været proppet med lækker mad, kage og sodavand. Derfor tog jeg en vild beslutning fredag aften om at cykle til Bogense lørdag morgen. Dette gjorder jeg for at give mig selv lov til at spise et stykke kage og drikke en sodavand i løbet af weekenden. Jeg havde enlig ikke troet jeg kunne gør det, men det gjorder jeg altså og var mega stolt over min præsentation. Så søndag satte jeg mig til st nyde et stykke lækker chokolade kage med en kold sodavand og hvor var det dog bare lækkert. Sådan kan jeg godt lide at forkæle mig selv når jeg er på kur. Hvordan gør i, når i gerne vil hygge med lidt lækkert? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar