mandag den 7. juli 2014

New in // Birkenstock



Jeg har i lang tid ønskede mit et par Birkenstock Sandaler.  Så da jeg i går så at de havde dem på tilbud i føtex kunne jeg ikke lade værd med at slå til. Normalt koster et par som disse 499 kr, men i disse dage kan man anskaffe sig et par til kun 299 kr, hvilket er en god besparelse i min øjne. Da jeg igår købt mine var mange tilbage så , så det skulle være muligt stadig at få fingerne i et par, hvis man gerne vil det. 
Det er et par sko de fleste har en mening om, og de deler ofte vandende. Enten kan man lide dem eller også kan man ikke. Jeg har i længere tid ikke synes om dem, men da jeg prøvede et par for nogle måneder siden, fandt jeg pladask for dem, for de er jo vildt behagelige at have på. Så nu er jeg også med på Birkenstock bølgen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar