søndag den 6. juli 2014

Livet er ikke altid lige let


Puha en weekend må jeg sige, der har været fart over felt lige siden den startede i fredags. Men dersværre er det ikke med de ting vi har haft planlagt fra starte af, men det har været med sygemeldning, akut flytning, sygdom og ondt i foden, hvilket ikke lige er den perfekt weekend i mine øjne. Men det er bare ikke altid tingene går som man gerne vil have dem til, og det må man sige at det har denne weekend ikke gjort, hvilket også er grund til den meget stille weekend, tiden har der ikke været nok af og humøret har været helt i bund. 
Men nu vil jeg hoppe under dynen med dem jeg holder allermest af og hygge mig med "P.S. i love you", inden jeg skal sove og forhåbentligt have en god nat søvn. I må have det godt så længe <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar