søndag den 29. december 2013

Uge 52 Op&Ned

Op:

  • At der er blevet spist julemad til den store guldmedalje, for det smager jo bare fantastisk. 
  • At vovse endelig er tilbage på bene og løber rundt som om intet var sket. 
  • Alle julegaver, det var fantastiske gaver hver og en og er hele min familie taknemlige for dem. 
  • At min svigermor tænker på mig når jeg ikke kan komme med til familiejulefrokost og derfor giver hr. kæreste en madpakke med hjem, for skulle jo nødig dø af sult. 
  • At julepynten endelig kunne tages ned igen. Julen er en hyggelig tid, men det er nu virkelig også rart at kunne tage julepynten ned igen, selvom det hele føles så tomt.
  • Den 25/12, hvor jeg brugt et par timer, til trods for sygdommen med alle mine pigerne, som virkelig var savnet. 
Ned:
  • At juledagene er blevet brugt på at være syg. Hvilket aldrig er fedt!
  • At jeg har holdt en alt for lang pause fra bloggen pga, det overstående punkt, nemlig sygdommen. 
  • At være på arbejde juleaften, hvor man heller ville sidde hjemme sammen med familien og hygge. 
  • At der endnu ikke er kommet sne, hvad sker der lige for det? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar