tirsdag den 10. december 2013

Mine juleønsker 2013

Erik Bagger Vinglas // Mumi Krus // Essie neglelak // Medusa stjernetegn // Kubus lysestage // Abonnement på Woman // Pinocchio fra Hay // Cardigan fra H&M 

Så har jeg endelig fået lavet en juleønske liste, det har været en svær omgang for det er jo ikke længe siden jeg har haft fødselsdag, hvilket betød jeg jeg fik stort set alt hvad jeg ønskede mig, så derfor måtte jeg starte stort set forfra. Jeg ønsker mig rigtigt mange dyre ting til hjemmet, som jo er ting jeg ikke lige går ud og køber til hverdag, det er meget mit problem, at jeg ikke ønsker mig noget, pga hvis jeg mangler noget, så går jeg bare ud og køber det. Men jeg har dog har fundet på noget. 
Jeg er totalt forelsket i tæppet fra Hay, og krydser virkelig finger for at jeg får det i julegave, selvom min tvivl er stor omkring det, da det er meget dyrt. Men ellers vil et abonnement af Woman også være en god gave, for jeg synes virkelig det er hyggeligt at få en gave, som man faktisk bliver ved med at få 6 måneder efter. Hvem holder ikke af at få ens julegave i maj måned også? 
Men min ønskeliste bærer meget præg af jeg ikke ønsker mig noget, men mon ikke det nok skal gå, for julen er så meget mere end gaver.

Ønsker i jer noget spændende i år? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar