tirsdag den 17. december 2013

New in



Faldt over denne bluse forleden dag da jeg var i H&M efter en gave til hr. kæreste. Jeg synes den ville være perfekt til den julefrokost jeg skal til på lørdag. Jeg har haft rigtigt svært ved at finde ud af hvad jeg skal have på, da der står i indbyldelsen af man skal have noget rødt på. Så overvejer at sætte denne bluse sammen med en rød nederdel og en rød neglelak, for at få det røde med ind over. 
Jeg har haft det lidt svært ved at vi skulle have noget rød på, for er ikke god til at andre skal have en finger med i, hvad jeg skal have på af tøj. Men med det outfit jeg regner med at skulle have på, tror jeg det kommer til at blive godt alligevel. 
Noget af det jeg rigtigt godt kan lide ved denne bluse er at den har lidt ærmer som man slipper for at have noget udover den, for det tror jeg vil ødelægge den lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar