søndag den 29. december 2013

Hvor blev den julen af?




Så er julen ved at være ovre og folk de starter på arbejde igen, sådanne er det dog ikke her hjemme, hvis det ikke havde været fordi jeg har lagt syg hele julen, så skulle jeg har arbejde alle dage indtil i fredag, hvor jeg så skulle gå på ferie til den 2 janaur. Men sådan har det ikke været. Jeg har lagt med feber, hoste og snot i hele hovedet fra tirsdag til og med lørdag, hvilket ikke ligefrem er det sjoveste at gør i julen. Den 25/12 skulle jeg have været i byen og hygge med alle pigerne fra min gymnasie tid, men det blev kun lige til et lille hej til dem også hjem i seng igen, og julefrokosten jeg skulle have været til  d. 26 måtte jeg også blive hjemme fra. Så nu hvor jeg endelig er blevet rask igen, så skal der ske noget, . 
Dette er også grunden til i slet ikke har hørt fra min siden juleaften, for jeg har simpelhen ikke engang kunne overskue og tænde min computer. Men nu er jeg frisk og tilbage på pinden igen og klar med en masse indlæg til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar