torsdag den 12. december 2013

Køkken drømme






 








Jeg har rigtigt svært ved at vælge hvilken stil jeg kan lide i et køkken, jeg kan både lide det romantiske, men også det stilrene. 
Der er generelt rigtigt meget jeg kan lide fra alle de køkkener ovenfor, men det er jo ikke alt der passer sammen. Håber derfor jeg får min stil bliver indsnævrede inden jeg står selv står og skal vælge hvilke slags køkken jeg gerne vil have i mit kommende hjem. Men en ting jeg er sikker på er at mit køkken skal være lyst og venligt hvor alle har lyst til at opholde sig. 
Lige nu har jeg kun et lille te køkken og det er der ikke mange muligheder med, for at lave det helt vilde. 
I dag skal jeg først møde klokken 14:00 på arbejde, så har haft en produktiv formiddag her hjemme, hvor jeg har fået samlet op på mange af de små projekter, som man ikke har tid til at få lavet i hverdagen. Men nu vil jeg slappe af en times tid inden arbejdet kalder. 
God dag derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar