fredag den 6. december 2013

Efter Bodil

























Nu må stormen efterhånden ved at være overståede i de fleste dele af landet, nu er der vidst kun efterveerne efter den som stadig er her, men de er vidst også lige så ødelæggende end selve stormen, vidst ikke mere i nogen dele af landet. 
I går aftes var sjovt at se hvordan både DR og TV2 dækkede stormen, nej orkan, nej stormen, nej orkan, de blev vidst aldrig helt enige om det var en storm eller en orkan, men slemt har det ihvertfald været det tror jeg alle er enige om. 
Jeg var selv på arbejde igår og her til morgen så jeg har ikke kunne sidder herhjemme og hygge mig i sofaen imens stormvejret rasede udenfor, og må sige at folk har sgu hørt efter når de har sagt man skulle blive indedøre, for vi har absolut intet haft at lave i butikken de sidste par dage. 
Men nu vil jeg hygge mig i sofaen med en god film, æbleskiver og hr. kæreste imens det sidste er stormen forlader landet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar