søndag den 15. december 2013

Uge 50 op&ned

Op 
  • At der kun er 9 dage til jul, jeg glæder mig som et lille barn til det er juleaften og vi skal hygge med god mad, familien og pakker. 
  • At fredag aften og lørdag morgen blev brugt på at passe børn. Og der blev virkelig heppet på Danmark under håndbold kampen og selvom vi var bagud med 6 point så var optimisten stor. 
  • At jeg næste er blevet færdig med at strikke min første strømpe, jeg er virkelig stolt af mig selv, for havde virkelig aldrig troet jeg ville kunne finde ud af at strikke noget som helst.  
  • At jeg lørdag aften var alene hjemme sammen med Vovse og der blev virkelig hygget med nattøj og dyne på sofaen hele aften.
  • At jeg går en uge i møde nu hvor jeg kun har tre arbejdsdage. Totalt OPTUR!
Ned
  • At hr. Kæreste var til julefrokost igår aftes og kom hjem sent i nat og forskrækkede mig, så jeg var lige ved at give ham et blåt øjne. Og selvfølgelig kunne jeg ikke sove efterfølgende.  
  • At fredag den 13 altid er uheldets dag og det har det også været i fredags. At gik galt på arbejde og vi måtte sende en kollega på skadestuen, heldigvis skete der ikke noget alvorligt.
  • At vovse er blevet syg og vi endnu ikke ved hvad der er galt. Hvilket betyder at der skal bruges alt for mange penge på dyrelæge.
  • At vovse rejse sidste i denne måned er blevet aflyst pga. hr. kæreste har fået nyt arbejde. Totalt NEDTUR! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar