tirsdag den 31. december 2013

Året der gik // 2013

Så er året ved at gå på held, og mange er ved at gøre det sidste klar til i aften, men jeg sidde og reflektere over året der er gået. Det har været et meget begivenhedsrigt året for mit vekommende. For et år siden boede jeg i Fredericia, havde ikke mødt hr. kæreste, jeg levede det vilde single liv med mine veninder og jeg gik i byen hele tiden. Men det er alt sammen blevet lavet om, nu bor jeg i Middelfart, hvor jeg også arbejder, jeg er bestemt ikke single længere, og alle mine veninder er flyttet til øst og vest for at læse, så vi ses ikke så meget mere. Det betyder dog ikke at jeg ikke er glad for mit liv, jeg ønsker ikke at bo et andet sted og med en anden person,  jeg skal forhåbenligt også selv til at læse til sommer, så jeg kan komme et skridt nærmer uddannelse pg derved mit drømme job, jeg er kommet tættere på min familie end jeg længe har været også har jeg fået jer, i giver mig simpelhen så meget. 
Så til trods for både op og nedtur, så har året der er gået gjort mig til en gladere person. Jeg håber i derude også kan kigge tilbage på året der er gået som et godt år, hvor man har nået hvad man vil, for det kan jeg ihvetfald. Så nu er der ikke andet tilbage end at ønske jer et godt nytår og sige vi ses i det nye år <3






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar