søndag den 8. december 2013

Uge 48 og 49 Op&Ned

Op
  • At december måned kun lige er startet og jeg er stort set færdig med at købe julegaver, jeg mangler kun hr kærestes gave. Kan virkelig ikke beskrive hvor dejligt det er, at jeg kan nyde resten af December måned uden at få stress over hvad jeg nu skal købe til de forskellige.  
  • At min svoger fik hans PhD grad i starten af denne uge. Det var godt nok kedeligt at hører på, men jeg synes det er godt klarede alligevel. Jeg er en stolt svigerinde.  
  • At vovse har været hos hans farfar og farmor for at blive passer imens var har været væk hele weekende og han har fået julemandsgaver med hjem, det bliver man aldrig for stor til.. 
  • At overraske hr. kæreste med et welnees ophold, så bliver det vidst ikke mere lækkert. 
  • At få bagt alle de julesmåkager man kunne drømme om, det blev både til pebernødder, brunkager, vaniljekranse, konfekt og konfekstoppe. Så nu mangler vi vidst, så julen kan bare komme an.  
  • At "julemanden" aka hr. kæreste kommer med småpakker hverdag og hænger på min pakkekalender, som jeg har haft siden jeg var lille. Det vækker helt vildt mange minder fra man var lille af. 
Ned
  • At have 3 vagter fra 7-18:45 på 6 arbejdesdage, så føler man sgu godt nok ikke man har meget fritid.  
  • At vi havde besøg af 6 håndværker på arbejde og kun 1 af dem så godt ud, hvad blev der lige af statikken omkring at håndværker så godt ud? 
  • At Bodil har været forbi og give blæse vejr, men ingen sne som lovede. Er meget skuffede for går bare og venter på sneen kommer! 
  • At have en hund som ikke forstår at midt i stormvejret fraråder man alt unødvendig færdels. Han ville bare ud og lege. 
  • At håndbold nu igen er startet. Jeg er overhovedet ikke håndboldfan. 
  • At der virkelig findes mange sure kunder her i verden. Jeg ekspederede en kunde og hun blev sur over prisen, og sagde i de andre butikker plejede hun at få rabat når hun købte meget, jeg informerede hende om at det gjorder vi desværre ikke her i butikken og det beklagede jeg virkeligt. Efter ekspeditionen spurgte jeg hende som om jeg skulle hjælpe hende ud med hendes varer og der svarede hun mig bare. "Nej dig gider jeg ikke hører på mere". Også gik hun, hvor sur har man lige lov at være? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar