søndag den 22. december 2013

Uge 51 op&ned

OP

  • At det SNART er jul. Jeg elsker denne højtid.
  • At have fri hele 4 ud af 7 dage på en uge. Så har man lige tiden til at få ordnet det sidste inden julen for alvor starter. 
  • At jeg endelig har fået hr. kærestes julegave hjem, tog mig intet mindre end 4 dage, men nu er den købt og ligger og venter på det bliver den 24. 
  • At jeg er blevet klippet, jeg har dog ikke nået at vise jer det endnu, men det skal nok komme her i løbet af juleferien. 
  • At der hver dag hele december måned har lagt en lille gave fra "julemanden", så føler man sig helt som et barn. 
  • At jeg kommer hjem fra arbejde og der udenfor vores dør står en pakke, som er til vovse fra vores naboer, hvor sødt er det ikke lige?
  • At jeg i dag har jule hyggede med min søster, hendes kæreste, hr. kæreste og min far, imens vi stå håndbold. De andre var vidst meget glade over Danmark vandt bronze. Jeg vil nu heller se fodbold end håndbold. 
NED
  • At der ikke kommer hvid jul i år. Sne er et most have i december måned synes jeg.
  • At vovse har været opereret, han skulle have taget nogen rynkebilleder, og skulle under fuld bedøvelse og derfor besluttet jeg også han skulle kastereres nu han alligvel var bedøvet, så har brugt mine fri dage hjemme ved ham, for helt frisk har han ikke været efterfølende. 
  • At december måned er gået alt alt for stærkt, har ikke nået at nyde den som jeg plejer, har heller ikke fået set julekalender, som er alt for dårligt.. 
  • At jeg 2 gange inden for en uge har været ved at blive kørt ned, hvad sker der lige for det?
  • At jeg her to dage op til jul er blivet snottet, har ellers intet fået endnu i år. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar