søndag den 1. juni 2014

Solbriller // Ray Ban


Jeg har slet ikke fået vist jer min nyeste investering, som jeg lavede et sneak peek på lige her


Det hele startede med at jeg for en lille måned siden, kom til at smide mine solbriller med i vaskemaskinen. Hvilket resulteret i at de gik i stykker. Derfor stod jeg og skulle ud og have nogen ny til vores ferie. Det var endelig meningen jeg bare ville have fundet nogen billige fra f.eks. H&M, men jeg fandt ingen jeg kunne lide og derfor stod jeg i et kæmpe problem, for man kan ikke tage på ferie uden solbriller. 
Men efter mange forgæves turer rundt i byen for at finde nogen nye, besluttede jeg mig for det nok var tiden til at få nogen med styrke og derefter faldt det hele på plads og disse solbriller enten jeg hos mig. 
Jeg er rigtigt glad for jeg valgt nogen med styrke, selvom det er aldrig er noget jeg har overvejet før. Men det er en af de bedste beslutninger jeg har taget længe. 
Håber i har en dejlig solrig dag derhjemme <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar