lørdag den 28. juni 2014

Det har sneet


Sådan her ser det ud hjemme ved mig lige nu.  Det ligner lidt at det har sneet, det skyldes dog bare nogle blomster vi har i haven, som pga af regnen og blæsten er begyndt at tabe sin blomster og derved skaber dette flotte syn, som pryder vores indgang. 

Dagen i dag er gået med arbejde, arbejde og lidt mere arbejde, derfor hører i først fra mig nu. Hr. Kæreste er på kano tur med hans arbejde i dag, og derfor er jeg alene hjemme. Det er rart at have en aften alene, som man kan bruge på lige hvad man har lyst til. Jeg hygger mig med tøsefilm, en lækker salat, dynen på sofaen og en hund der snorker i baggrunden. 
I morgen går turen til Egeskov slot sammen med hele svigerfamilien, det er en gave vi fik i julegave, så turen har været længe ventede. Jeg glæder mig meget til at komme derned, men glæder mig dog mest til at prøve deres labyrint, jeg har altid ønsket mig at komme ind i den, men har aldrig måtte pga jeg har været for lille. Men nu skal det være. Ønske mig held og lykke. God weekend <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar