mandag den 2. juni 2014

Hvide studenterkjoler 2014






Så nærmer tiden sig hvor alle de nye studenter springer ud i de fine huer og i hvidt fra top til tå.  Derfor har jeg samlet 12 af mine favorit hvide kjoler, som jeg synes, alle er velegnet til både translokationen og den efterfølgende lastbiltur. Eller bare en sommerfest herhen over sommeren.  

Det er efterhånden to år siden jeg stod i den situation, hvor jeg blev student fra Fredericia Gymnasium, men jeg kan stadig huske hvordan det var at stå der og endelig være færdig med 3g og hvilke følelser det bragte frem i en. Så husk at nyd til, for tiden går så stærkt. 

Hvis det var mig der stod og blev student om en lille måneds tid eller bare ville have en hvid sommerkjole, ville jeg vælge enten denne fra H&M (som jeg faktisk allerede har bestilt hjem), denne fra Notion 1.3 eller denne fra Jeane Blush.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar