torsdag den 12. juni 2014

Sidste sommer // tilbageblik


Klippede jeg 15 cm af mit hår, hvilket på det tidspunkt var en stor ting. (Men siden hen har jeg klippede meget mere af)



Nød en helt fantastisk solnedgang en helt almindelig torsdag aften, hånd i hånd med min på det tidspunkt nye kæreste, imens der blev spillede musik  i baggrunden. 





Aftenerne og weekenderne blev brugt på en tur på stranden, lækker grill mad og en hund der legede i vandet og i sandet. Hvor jeg dog bare elsker sådan nogen aftner. 



Tilbragte jeg også en uge på den græske ø Korfu, sammen med en veninde og hendes to børn. Hvor der blev badet, spist, kørt i vandrutsjebane og drukket lækker Mojito i sydenssol.  



Jeg var også et smut i Berlin på min første ferie sammen med hr. kæreste. Vi cyklede rundt i byen, hvilket helt klart kan anbefaldes, hvis man som os gerne vil ud og se en masse, men ikke gider at bruge halvdelen af tiden i en bus eller metroen. Vi var også en tur i Berlin Zoo, da vi begge elsker dyr og vi havde hørt så meget om lige præcis denne zoologiske have.  


Vi tog også på søndags udflugt til århus for at besøge min søster og svoger. Hvor vi var i Aros og spiste lækker kager fra Lagkagehuset.


Bagte jeg også lækker Chickn Pesto Haps dog. Jeg tror dog desværre aldrig jeg fik delt opskriften med jer, så det kan være jeg inden længe skulle lave dem igen og dele opskriften med jer, for de er virkelig noget for sig selv. 


Jeg cyklede også mange tur over lillebæltsbroen, for på daværende tidspunkt havde jeg min gamle lejlighed i Fredericia.

Jo sidste sommer var i sandhed en af de dejligste og jeg glæder mig allerede til at gå ombord i sommer 2014, selvom jeg allerede er tyvstartet, da min sommerferien allerede er forbi. Men jeg har dog flere rejseplaner på tapetet (dem vender jeg tilbage til), men jeg glæder mig dog ligeså meget til weekenderne herhjemme, hvor solen står højt, drikkelsen er koldt og isene er store. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar