mandag den 30. juni 2014

I would love to wear



Bukser: H&M // Top: Vila // Sandaler: Friis & Company // Blazer: Selected Femme // Halsklæde: Nly Accessories // Taske: H&M

Så er det mandag igen og en ny uge skal starte. Jeg skal heldigvis først møde 10:15 i dag, så jeg har kunne sove længe og starte dagen stille og roligt ud, hvilket er den bedste måde at starte dagen på for mig. 
Hvis jeg ikke skulle have været på arbejde, ville jeg ønske jeg kunne ifører mig et lækkert lyst outfit som dette. Jeg er vild med de lyse farver, hvor der er tilsat den gule farve, for at gøre outfit mere spændende. Og specielt den gule taske ligger højt på min ønskeliste, men desværre er den lige pt udsolgt, men krydser meget finger for den snart kommer på lager igen, for jeg vil virkelig gerne have den hjem til mig og bo. Men også bukserne med de gule blomster, synes jeg virkelig er fine og kunne være gode at have i en sommergaderobe. Jeg ejer desværre ikke noget i gule, men det bliver der heldigvis snart lavet om på, for det er en farve, som er fin når man har lidt sommerbrun hud. 
God mandag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar