torsdag den 12. juni 2014

New in // Sommerkjole


Lige inden jeg tog på ferie købte jeg denne kjole i et desperat øjeblik, for jeg følte ikke jeg havde nogle sommerkjoler at tage med på ferie.
De indkøb jeg ofte gør i desperation, plejer jeg at fortryde, da det endelig ikke er noget tøj jeg har brug for. Men det har jeg faktisk ikke gjort med denne kjole. Overraskende nok er jeg blevet meget glad for den. Den reddet mig igennem mange tøj kriser da jeg var på ferie og har den også gjort efter jeg kom hjem. Den kan både bruges til hverdag og fint brug hvis man skal ud og spise eller andet, så alt i alt har den været et godt køb må jeg sige. 
Den kan fåes lige her, hvor man også kan finde den i mange andre farver også koster den kun 79 kr, hvilket jo bare er et plus. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar