søndag den 8. juni 2014

H&M Home Cravings

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 

Jeg går for tiden med lysten til at lave om i mit hjem. Desværre har vi hverken pladsen eller pengene lige nu, da vi er i gang med et større projekt her hjemme, men det holder mig ikke tilbage for at drømme. 
Selvom H&M Homes kollektionerne ofte rummer mange ting, som slet ikke falder i min smag, så synes jeg alligevel også altid at de formår at komme med nogen produkter som er virkelig er cool og som også er til en pris hvor jeg og alle andre kan være med. 
Jeg er især blevet vild med det lyserrøde sengetøj, men jeg kan bare ikke blive helt enig med mig selv omkring det er måske er lidt for piget når der også bor en mand i dette hjem. Men også tæppet, synes jeg ser vildt lækkert ud og marmor bruseforhænget, synes jeg er vildt cool.  Årh. Hvorfor skal det være så svært at vælge? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar