torsdag den 26. juni 2014

Goodiebox // Juni 2014


Denne måneds Goodiebox er temaet Festival Chick, hvilket ikke er så relevant for mig, da jeg ikke skal på nogen festivaler i år, men det er den sikkert for så mange andre og produkterne i boxen er da også brugelige selvom man ikke skal på festival. 

Lee Stafford Origanel Dry Shampoo 50 ml for 39 kr / 150 ml for 99 kr 
Det er ikke en helt almindelig tørshampoo, den har nemlig en helt unik egenskab til at friske op, give håret nyt liv og masser af volumen på bare 2 min. Spray den i hårrødderne fra omkring 16 cm afstand og massér pudderet ind i håret, så det fordeles jævnt i hovedbunden og tones ud i håret. 

So Susan Concealer Quad full size for 180 kr
 So Susan Concealer Quad vil blive din bedste ven til at opfriske dit udseende dagen derpå. Concealeren består nemlig af en palette med fire forskellige nuancer, så du kan customize lige præcis den nuance der passer til dig. Den lette tekstur blendes perfekt ind i huden og dækker både mørke rander, rødheder og skønhedsfejl. Indholdet af Marula-olie hjælper ydermere på tør hud. 

INK By Dennis Knudsen Eye Shadow Primer Full size 130 kr 
Eye Shadow Primeren fra Dennis Knudsen INK er vandfast og får dermed din øjenskygge til at sidde fejlfrit hele dagen. Den virker genialitet er dog den smarte stickform, der gør applikationen super let, der det ikke er nødvendigt at jævne den ud med hverken finger eller pensel. Alle INK produkter er fri fra parabener og parfume. 

Mesauda Milano Shine Flex Graffiti Top Coat Full size 49 kr 
Shine Flex Graffiti Top Coat fra Mesaude Milano giver din sædvanlige manicure er funky og frækt twist. Grundet et højt indhold af skrøbelige ingredienser, tørre toplakken hurtigt og begynder herefter at krakelere og skaber en såkaldt "graffitieffekt". 

Depend Nail Polish Remover Pads Full size 25 kr 
Disse små geniale Nail Polish Remover Pads fra Depend, indenholder acetonefri neglelakfjerner, der skånsomt fjerner din neglelak - uden at udtørre negl eller hud. Det eneste man skal gøre er at presse en pad mod neglen, venter et par sekunder og så fjerne lakken. En pad rækker til ca. 10 negle. 

Nivea Rasperry Rose Lip Butter full size 29,95 kr
Denne Rasperry Rose læbepomade smelter nærmest på læberne og giver intensiv fugt og langvarige pleje samt en smuk, silkeartig glans. Den indholder shea butter, hvis rige vitaminindhold beskytter læberne mod vind og vejr. Derudover indeholder den mandelolie og således vitamin E, der fugter, beroliger og plejer, så du får en længevarende blødhed. Prikken over i'et er en let duft og smag af hindbær. 

Jorgobé Refreshing Scrub Mask 100 ml for 198 kr 
Denne Refreshing Scrub Mask fra danske JorgObé, er en særligt 2-i-1 renseprodukt, der består af både en opfriskende skrubbecreme og en dybderensende ansigtmaske. Den indeholder små, fine peelingkorn, der nænsomt fjerne døde hudceller og urenheder. Naturlige ingredienser som abrikoskerneolie og shea butter efterlader din hud frisk, ren og blød og skytter mod peelingen.  

Denne goodiebox er i mine øjne lagt fra en af de bedste. Dette skyldes både at jeg ikke skal på festival og at jeg hverken går med øjneskygge eller neglelak (dette pga mit arbejde) og derfor bruger jeg hverken neglelaksfjerner, Graffiti top coat eller primer. Derfor er der en del ting jeg aldrig vil få brugt i min hverdag i denne æske, men for folk der bruger disse ting og skal på festival tror jeg helt sikkert den er god. Men Lip Butteren fra Nivea og masken fra JorgObé er jeg dog sikker på jeg bliver glad for. 
Er du endnu ikke tilmeldt Goodiebox kan du gøre det allerede nu, og modtage denne lækker box som din første, det kan du gør lige her. Det koster 139 kr om måned og det er inklusiv fragt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar