mandag den 16. juni 2014

Alt og ingenting


Puha jeg synes virkelig det har været hårdt at komme tilbage på arbejde efter ferien. Selvom det er en uge siden jeg startede, er jeg ikke helt oppe i gear endnu, da min fødder virkelig er ømme og jeg er totalt i søvnunderskud, da jeg har haft mange morgenvagter og jeg har haft svært ved at komme i seng om aftenen. Vi var også så heldige på mit arbejde,  at der kom nogle syg meldinger, så jeg blev nød til at komme ind på mine fridage og for at gøre det hele bedre blev hr. kæreste også lige ramt at den berygtede mandeinfluenza, så må sige at mit overskud har været ikke eksisterende. 
 Så nu en uge efter jeg starte igen, har jeg endelig to fridage og jeg kan virkelig ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at sove længe og bare til at få slappet af og komme ovenpå igen. 
Nu vil jeg ligge mig til at se film og nyde at jeg er alene hjemme, god aften <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar