tirsdag den 10. juni 2014

I would love to wear


Skjorte: Won Hundred // Halskæde: H&M // Taske: H&M // Sko: Nly Shoes // Nederdel: H&M 

Årh hvor ville jeg ønske jeg kunne hoppe i dette lækker sommeroutfit, i stedet for arbejdstøjet. Men men men nu er det arbejdede der kalder i dag fra 10:15-18:15, så der bliver ikke meget sommeroutfit for mig, for det er lange bukser og langærmet bluse. 
Men tilbage til outfitet, jeg er helt vild med den gule nederdel, som lige nu er sat ned fra 299 kr til 170 kr, hvilket jo gør den mere intersant. Farven kalder bare på sommer og sol, hvilket passer perfekt til en dag som i dag med de 26 grader som temperaturen gerne skulle ramme. Jeg ville style den helt simpelt med sort bluse, sko og taske for at nederdelen kan komme til sin ret. 
Men nu vil jeg smutte på arbejde, god dag derude <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar