tirsdag den 29. oktober 2013

Nu er det snart jul


I dag er der kun 56 dage til julen. Og julen er noget af det bedste jeg ved.  Sidste år var jeg single og derfor var jeg samlet med min søster og svoger og min far.. Men i år, skal jeg være sammen med hr. kæreste og hans familie. Vi skal være ved hans søster. Så det gælder jeg mig rigtigt meget til. Nu har jeg ikke selv den bedste kernefamilie, så julen har altid været en smule rodet. Så det gælder mig at jeg er kommet ind i en familie, hvor de vægt sådan nogen ting højt. Jeg har også altid har den tradition at jeg den sidste hverdag i november eller den første hverdag i december måned, holder fri fra arbejde og går ud og køber julegaver til alle og derved bliver det til en hyggelig dag, fremfor at farer rundt tæt på jul og prøve at finde gaver til hele familien. I år har hr. kæreste og jeg aftalt at vi gør det sammen den 2/12, så vi har en hyggelig dag sammen?Har i nogen hyggelige juletraditioner?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar