søndag den 20. oktober 2013

Uge 42 Op&Ned



OP:
  • At hr. kæreste valgt på min fri dag at komme før hjem fra arbejde så vi kunne hygge os lidt. 
  • Torsdag havde hr. Kæreste en overraskelse til mig, og fik intet af vide før vi stod midt i det. Men mere om det i et andet indlæg, da den aften fortjener et indlæg for sig selv. 
  • At der i tirsdags var en måned til jeg havde fødselsdag. Jeg er en person som elsker fødselsdage, og glæder mig allerede helt vildt til jeg bliver 21 om under en måned. 
  • At der kom postkort fra min søster. Bare kald med gammeldags, men jeg elsker virkelig at få postkort eller andre former for kort med posten. Synes der er noget hyggeligt over det. 
  • At jeg kun har en arbejdsdag før jeg har fri 3 dage igen. 
  • At vi er begyndt at kigge på ferie til nytår, og jeg glæder mig allerede til at komme afsted og ned og få noget varme. 
  • At jeg har fået ryddet op i mit skab og jeg endelig har styr på mit tøj igen. Kunne være jeg skulle få taget mig sammen og få jer vidst mit klædeskab. 
NED:
  • Weekenden er gået alt for hurtigt og har ikke nået det halve af hvad jeg gerne ville. Det er kun hver anden weekend jeg har fri, og når det så sker, går tiden alt for hurtigt. 
  • At jeg ikke har shoppet i en uge, hvad sker der lige for det? 
  • At næste uge starter ud med en 12 timers vagt. Hvilket er helt urimeligt på en mandag i mine øjne. 
  • At hr. kæreste og jeg har alt for meget om ørerne. Da vi er igang med at flytte min fars lejlighed. 
  • At jeg er jordens største rodehovede og når jeg har meget om ørerne er jeg dårlig til at få ryddet op efter mig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar