søndag den 13. oktober 2013

Nyt fodtøj




Som overskriften siger har jeg ingen været ude og købe nye sko. Da jeg gik ned gennem strøget, faldet jeg over disse sko i Havanna Shoes som kostede 599 kr, og det var da lige hvad jeg manglede i min gaderobe. Jeg plejer aldrig at være særlig gode til at købe sko, da jeg ofte synes sko er dyre også synes jeg det er svært at finde nogen jeg synes er pæne. Men lige nu må jeg da være inde i en god periode, for jeg finde det ene par sko efter det andet, som jeg har lyst til at byde velkommen i min gaderobe. Jeg har dog en ting som sætter en lille stopper for at byde dem alle skoene velkommen og det er hr. kæreste, for han synes han har fået en "genial" ide, da han synes jeg har alt for mange sko. Hans "geniale" ide går ud på at hver gang jeg købe et par nye sko er der et par de mine gammel sko, som skal smides ud. Men den ide er jeg ikke helt med på, så der er ikke andet end jeg må holde lidt igen med at købe nye sko. 
Udover skoene så ligge lige mærke til pause dyret i baggrunden igen, han er der altid når der skal tages billeder, og synes sikkert det er sjovt at sidde i baggrunden og lege pause klovn imens jeg prøver at få nogen gode billeder. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar