fredag den 11. oktober 2013

Så skal der sige farvel.

Nu jeg er flyttet til Middelfart, skal jeg af med min lejlighed i Fredericia og det sker på søndag, hvor jeg skal aflevere mine nøgler. Det bliver sgu lidt mærkeligt at skulle, gå ud af døren for sidste gang og aldrig skulle tilbage der igen. Jeg har boet i den lejlighed i to år, og det er den første lejlighed jeg har boet helt alene i. Jeg flyttet ind der,  da jeg startede i 3g og derfor har lejligheden, været brugt til en masse fester og sjove episoder. 
Det er en lille studielejlighed, så det er rart at have fået noget mere plads og fået en have osv. også er det jo bare rart at være flyttet sammen med hr. kæreste. Men lejligheden har været god og har haft rigtigt mange gode minder der. 
Dette er også en af grunde til at tiden ikke rigtigt har været til at blogge for tiden, for lejligheden har skulle males og den har skulle tømmes fuldstænding. Men nu kan vi begynde at se enden på det hele, og bliver rart at få mere tid til at slappe af og blogge. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar