lørdag den 19. oktober 2013

Nye øreringe


Jeg købte disse øreringe da jeg var i København. Min veninde og jeg fandt en lille butik som hedder TTLL. Butikken ligger i en sidde gade, så hvis jeg ikke havde haft en hygge dag med min veninde havde jeg aldrig fundet butikken, da jeg ikke selv er god til at bevæge mig ud på ukendt jord. Men butikken var en rigtigt hyggelig lille butik hvor ejeren selv sad og fortalte en masse om de ting han har i butikken. Jeg fandt da også hurtigt nogen ting jeg ville ønske jeg havde pengene til. Men måtte nøjes med at købe disse fede øreringe. Er vild med er selvom de passer sammen så er de ikke ens også passer de bare til det meste. 
Min dag i dag skal bestå af at flytte for min far sammen med min familie også skal jeg måske i byen i aften, så der bliver fuld tryk på hele dagen, så må heller komme i gang, for der er jo masser af se til. 
God dag derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar