onsdag den 2. oktober 2013

Onsdagønske #5


Denne kjole ville jo være PERFEKT til diverse arrangementer som kommer her hen over efteråret og julen. Jeg synes selv altid jeg er ude alt for sent for at finde kjoler til disse begivenheder og derfor får jeg aldrig det helt rigtigt jeg var ude efter. Derfor ville jeg selv begynde jagten tidligt i år, og det lykkes da også meget godt, for har jo allerede fundet en jeg synes er perfekt. En af de ting jeg rigtigt godt kan lide ved denne kjole er at den har en lille smule ærme, så man ikke er helt bar, specielt i de kolde måneder. Dette gør at jeg ikke ville behøves at skulle have en trøje udenover.. 
Kjolen er fra Nelly, og kan fåes her til kun 499kr, hvilket jo også lige er til at overkomme for sådanne en fin kjole. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar