torsdag den 17. oktober 2013

hyggetur i kolding





Ved ikke hvad der er sket med min kamera, men pludselig gider det ikke at virke, så nu har jeg kun min mobil til at tage billeder med, hvilket gør de ikke altid bliver lige gode og slet ikke når det er dårligt vejr som det var i tirsdags, da hr. kæreste og jeg kørte til kolding for at kigge lidt. Vi ente med at gå en tur på kolding lystbådehavn for vovse havde brug for noget luft. 
Vovse synes ikke det var særlig sjovt at gå på træbroen, men da vi kom ned på den anden side var han ikke til at styrer, pga der var så meget nyt han skulle snuse til. 
Da vi kom hjem fra kolding tog vi på Asia i Middelfart og spist. Jeg kunne få sushi og hr. kæreste kunne få alt muligt andet, så det er et perfekt sted når ens bedre halvdel ikke kan lide sushi og man selv har virkelig meget lyst til det. 
Det var rigtigt rart at komme ud og få tid med hr. kæreste alene, vi har gang i rigtigt mange ting for tiden, så tiden er ikke til kærestetid, så det gælder om at nyde hver eneste øjeblik man kan få sammen. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar