søndag den 27. oktober 2013

Uge 43 op&ned

OP:
  • At have fri fra tirsdag til torsdag. Det er jo altid godt med mange fridage lige i streg når man har en arbejdsweekend. 
  • At bruge tirsdag på at shoppe og hygge med hr. kæreste i Odense. Fik købt en masse ting, som jeg gælder mig til at vise jer.  
  • At der i torsdags kun var 2 måneder til jul. Jeg kan slet ikke vente. 
  • At jeg natten til i dag (søndag) har kunne sove en time mere og faktisk føle mig mere udvidet end jeg normalt har kunne en søndag morgen klokken 4:45, pga vi er skifte til vinter tid..
  • At hr. kæreste havde planlagt en rigtigt hyggedag lørdag, så vi kunne hygge os sammen med hinanden.  
  • At jeg har haft en af de mest afslappende weekender længe, tiltrods for jeg faktisk har haft arbejdsweekend. 
NED:
  • At starte ugen ud med en 12 timers vagt, hvilket ikke ligefrem er den sjoveste start på ugen. 
  • At blive vækket klokken 6:12 af at brandalarmen går igang og ikke kunne sove igen bagefter på sin fridag. 
  • At det i torsdag var 2 år siden jeg mistet en helt speciel person.. 
  • At der ikke er blevet blogger særlig meget den sidste uge. Beklager meget.
  • En weekend med arbejde, hvilket betyder vækkeuret ringer klokken 4:45, hvilket aldrig bliver en fornøjelse for mig. 
  • At jeg på arbejde klarede at ødelægge min ynglings træningsbukser og måtte går med det hele dagen. 
  • At jeg absolut ingen ønsker har til min fødselsdag som er om mindre end en måned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar