tirsdag den 24. september 2013

The Kardashians

Jeg har det sidste stykke tid været meget inspireret af de tre Kardashian søstre. Jeg kan rigtigt godt lide deres måde at klæde dem på, da de har kvindelige former og ikke bare et pind, som mange andre stjerner er. Den af dem jeg finde størst inspiration ved er Kourtney Kardashian.



Hendes stil er meget klassisk og hun går altid pænt klædt, lige meget hvilken type tøj hun har på. Jeg ville ønske jeg havde en garderobe som hendes, for den er der bare til at dø for.  Ud af disse tre sæt tøj kan jeg rigtigt godt lide sæt nummer 1. Det er et rigtigt klassiske sæt, hvor hun gør det lidt mere interesant ved at sætte en leopard taske og nogen sko med fine detaljer til. 
 Jeg har ikke lagt mærke til dem før, jeg begyndte at se deres serie Kourtney and Kim take New York, men efter jeg har fået øjnene op for serien har jeg også fået øjnene op for deres stil. Hvis i ligesom mig synes the Kardashians er inspirerende kan i følge med i deres liv hverdag klokken 14 på tv3. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar