onsdag den 11. september 2013

Dagens detalje


Jeg har skulle møde sent i dag, så jeg har haft hele formiddagen og det meste af eftermiddagen der hjemme. Det er nu meget rart engang imellem og ikke at have en fuld dag på arbejdet, da jeg når at få ordnet en masse praktiske ting i løbet af sådan en dag. I dag har jeg både fået ryddet op i hele lejligheden og fået gjort klar til min søster kommer på besøg i morgen og bliver til fredag.. Vi skal have flyttet for min far i morgen, da han skal flytte på plejehjem, hvilket er årsagen til der måske bliver lidt stille de næste par dage. 
Men denne halskæde er hvad der pryder min hals i dag, det er en sag fra H&M som jeg købte sidste år. Jeg synes den er rigtigt god til at pifte en stort kjole eller bluse op, så det hele ikke ser så kedeligt ud. 
God aften derude <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar