torsdag den 12. september 2013

København here i come



Om ca. 3 uger tager jeg på en mini ferie til København sammen med hr. kæreste og hans forældre. Vi skal bo i en lejlighed som hr. kæreste har kunne leje af Middelfart kommune. Jeg har aldrig været på ferie i København før, selvom jeg har været der mange gange, men det har altid været 1 højst 2 dage jeg har været der, og denne gang skal jeg være der fra søndag til fredag. Vi har ikke planlagt det vilde endnu, men jeg skal helt klart finde tid til at se en meget savnet veninde som er flyttet til København med hendes kæreste for at læse, ud over at besøge hende skal vi en tur i tivoli også skal der shoppes, så må heller får sparet lidt penge sammen, så der er lidt at bruge af. 


Lejligheden vi skal bo i er 100 km2 og  ligger på Island Brygge, og det er under 1 kms gang fra Rådhuspladsen, så en ligger perfekt til at komme rundt til det hele.


Er første gang jeg skal være sammen med min svigerforældre i længere tid end en aften, så skal nok blive spændende, men mon ikke det nok skal gå lejligheden er jo rimelig store, så der burde være plads nok til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar