mandag den 2. september 2013

Hunde ejer i regnvejr




Som hundeejer skal man ud og gå i alt slags vejr og til tider er det skam ikke lige morsomt. I disse dage kan  man godt mærke på vejret at det i går var  den 1/9, hvilket betyder at nu er vi gået ind i efteråret.. 
Jeg glæder mig personligt selv til at det bliver vinter og vi får noget kulde, for det gør at man har nogen andre muligheder tøj mæssigt og når jeg når enden af sommeren begynder jeg at savne mit efterår og vintertøj.. Men ved ikke om det kun er mig der har det sådan? 


 Men tilbage til det med at være hundeejer i regnvejr, så gælder det om at have den rigtige påklædning på når man skal ud og gå.. Og når det bliver koldt nok får min vovse også sin jakke på, for han vil bare ikke ud medmindre han har den på når det er dårligt vejr. Det er desværre bare ikke koldt nok til det endnu, så jeg har må slæbe ham ud i disse dage.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar