onsdag den 4. september 2013

Denne måneds Goodiebox

Jeg har besluttede mig for at vise jeg den goodiebox jeg får hver måned. Jeg synes selv det er rigtigt hyggeligt at modtage den, og glæder mig hver gang til at se hvad de nu har fundet på at putte i.
I denne måned er deres tema for boxen Luksus, hvor de har ladet dem inspirerer af Carrie Bradashaw og hendes luksuøse liv. 

De produkter jeg har modtaget er 

Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Baby Doll Mascara 
Det er en videre udvikling fra den populære Volume effet Faux Cils Mascara og den adskiller og buer vipperne med vægtløs farve og fylde. 
Giorgio Armani "Si" Eau De Parfum 
Parfumen har skønne duftnoter fra solbærnektar, fresia, patchouli og rose og med et strejf af muskus som under strenger duftens finesse. 
Redken 5th Avenue Nyc All Soft Shampoo og Conditioner 
Shampooen skulle rense håret med en rig konsistens af plejestoffer og skulle gør håret blødt, smidigt og medgørligt. Conditioneren skulle gør håret usædvanligt samarbejdsvilligt og let at rede ud, og skulle desuden give en lækker glans. 
Flora By Gucci Bodylotion, Glorious Mandarin 
Denne bodylotion som er i duftvarianten Glorious Mandarin har en storslået duft, der blander mandarinens optimistiske noter med pina coladaens tropiske rom og ananas.


Jeg glæder mig rigtigt meget til at få prøvet de forskellige prøver, for jeg er faktisk lige nu på jagt efter nye produkter både til mit hår og min krop. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar