torsdag den 26. september 2013

Ferie ferie ferie

Så er der ikke længe til at jeg har en uges ferie igen.. Jeg glæder mig rigtigt meget til bare at få slappet af og hyggede mig med hr kæreste og hans forældre.. Og hvilke bedre omgivelser at gør det i end København, har tidligere fortalt om hvor vi skal bo i dette indlæg. Vi har ikke rigtigt endnu planlagt hvad vi skal osv, jeg ved bare at jeg en af dagene skal se denne meget savnet veninde på billedet som er flyttede til København med hendes kæreste for at studerer.. Men udover det kan jeg godt lide tanken om at hele ikke er planlagt for man kan hurtigt komme til at planlægge lidt for meget så man slet ikke får slappet af.. Jeg har dog lige en arbejdsweekend, besøg af min egen mor og en fødselsdag der skal overståes inden jeg på søndag kan trække stikket ud og tage på ferie..  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar