lørdag den 7. september 2013

Fart over feltet



Lige er lille hurtigt hej herfra. 
Jeg har fart over feltet fra morgenstunden i dag. Inden længe bliver jeg hentet af svigerfar og hr. kærestes to nevøer, også skal vi ud og besøge hr. kæreste på Brandstation, for der er nemlig åben hus på Middelfart Brandstation i dag. (Ved ikke om jeg har fortalt det, men hr. kæreste er brandmand) Derefter skal vi til fødselsdag, ved den ene af hans to nevøer som bliver 5 år, så der er børnefødselsdag i sigte og det er jo altid hyggeligt.. Og i aften skal hr. kæreste og jeg ud og spise ved en af de andre brandmænd. Det skal dog lige siges at det er første gang jeg skal vise frem for dem, så er en smule nervøs, men mon ikke det går? Håber jeg i hvert fald.  
Kan i have en god "sommerdag" derude, her midt i september.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar