onsdag den 25. september 2013

Onsdagsønske #4


Jeg synes denne lysestage er noget af det fineste jeg længe har set. Jeg har før set den, men der faldt den ikke i min smag, men efter jeg er flyttet til Middelfart og fået mig en fast base er jeg begyndt at falde for lidt dyre ting i stedet for bare at finde mine ting i Ikea. Tror det er en af de ting som følger med når man bliver "voksen", jeg har før været tilfreds hvis mine møbler osv kom fra Ikea, men efter jeg har mødt hr. kæreste og vi sammen er ved at skabe os et hjem, har jeg fået mere lyst til at bruge penge på dyre og mere holdbar ting, som ikke alle har. 
Jeg ser selv mange muligheder i denne lysestage, jeg vil selv bruge den til jul, som adventskrans, og putte den fint med lidt jule ting. Men vil også bruge den resten af året bare som den er. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar