søndag den 29. september 2013

Så er jeg landet i Kbh

Så er jeg kommet til Kbh og er landet i vores lejlighed. Mit første indtryk er meget godt, og tror nu nok det skal blive en god uge. Min svigermor har lavet mad hjemmefra så maden skal bare varmes også er den klar, så resten af aften skal bare bruges på at slappe af og lige finde ud af hvor det er vi er kommet hen, så mon ikke der bliver til en gåtur rundt i området. 
Vi kørte hjemmefra da jeg havde fri fra arbejde kl. 16:30 og vi ankom til lejligheden ca klokken 19:30, så har ingen i dag tilbragt 3 timer i en bil, så nu ser jeg frem til der ikke skal køres speciel meget de næste par dage. Vi har haft lidt problemer med bilen på vejen, hvilket ikke lige er det mest sjoveste når man er på vej på ferie.. 
Men dette er nogen billeder af de dejlige omgivelser jeg er kommet til. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar