mandag den 9. marts 2015

Det var den måned


Puha så er der allerede gået en måned igen, siden mit sidst indlæg, jeg synes godt nok tiden går hurtigt, også alligevel ikke, for jeg synes at ventetiden på baby er alt for lang. 
Måneden er gået med hus byggeri, forbedrelse på baby og diverse lægebesøg, så det er ikke fordi det har været den mest spændende måned, men for hver dag der går, kommer vi tættere på at være færdige med vores drømmehus og baby kommer så jeg brokker mig ikke. Min graviditet går stadig ikke super godt, men i dag har jeg faktisk en god dag, så humøret er helt højt. Hvilket nok også skyldes det dejlige forårsvejr, som har været over os i  går og i dag. 
Nu kommer hr. kæreste snart hjem fra arbejde, også skal vi hygges os alle tre for mandag er en arbejdsfri dag, hvor vi nyder hinandens selvskab, fremfor at arbejde på huset. 
God Mandag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar