onsdag den 25. marts 2015

Lækkert graviditetstøj fra ASOS

1 // 2 // 3 // 4


1 // 2 // 3 // 4

ASOS giver fra i dag klokken 9 til og med på fredag klokken 9, 20 % rabat på deres egne brands, som inkludere Tall, Petite, Curve og Maternity. 
I den anledning har jeg samlet nogle af min egne favoritter fra deres graviditetstøj. 
Jeg har lagt stor vægt på i min egne graviditet, at have en ordentlig gaderobe, da jeg hurtig kan komme til at føle sig som en strandet hval, som ikke kan passe eller ser ordentlig ud i noget tøj. Jeg har dog også lagt stor vægt på at jeg ikke ville tage alt for løst tøj på, da jeg hurtigt synes man kan komme til at se større ud end man endelig er. Derfor har jeg hovedsagligt valgt tøj, som sidder lidt til, fra deres kollektion.
 Dog har jeg haft det svært ved at det pæne graviditetstøj ofte er meget dyrt og jeg har ikke følt for at bruge en million kroner på noget, som jeg kun ville kunne bruge i nogle måneder. Men når man snakker om billig graviditetstøj, kan ASOS ofte være med, da jeg faktisk synes de har nogle gode bud på både hverdags og fest tøj til gode penge og når man får yderlig 20 %, giver det mig bare endnu mere lyst til at shoppe løs. 

FÅ 20 % RABAT MED KODEN RIGHTFIT 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar