tirsdag den 17. marts 2015

Links til Gratis babypakker


Dette indlæg er et af de lidt mere praktiske til kommende mødre, som mig selv. Jeg har selv siddet længe og kigget rundt på nettet for at finde ud af hvilke babypakker man kan få, og det kan til tider være lidt rodet. Så derfor besluttet jeg mig for at lave en liste over hvilke babypakker der er. (Hvis jeg mangler nogle må i endelig skrive det i en kommentar.) 
Jeg har selv modtaget de fleste af, venter dog stadig på en enkelt. Men  jeg har generelt været rigtigt glad for de forskellige prøver jeg har fået. For når man er første gangs mor som mig, kan det være en jungle, at finde ud af hvilke produkter man skal vælge og derfor synes jeg det er rart at få lidt prøver fra de forskellige mærker, så jeg kan finde hvad der personligt virker for os.
God fornøjelse <3 

Denne babypakker synes jeg personligt selv bedst om. Den indenholder en pakke af Rema 1000s egnen New Born bleer, vådservietter, skumvaskeklude, en sut, en bamse og en lille overraskelse. 
Babypakken kan bestilles via linket og skal hentes hos din lokal Rema 1000. 

Til denne babypakke kan du vælge at få en gratis blespand fra Angelcare, når du bestiller den. Derudover indeholder den ting som bleer, vådservietter, et blad og forskellige prøver. 
Babypakken kan bestilles via linket og når du har bestilt den, kan du hente pakken hos BabySam f.o.m. 3 måneder før termin til 3 måneder efter dit barn er født. 

Man kan bestille en Sikkerhedsboks, fra den dato dit barn er født og 9 måneder frem og man vælger selv hvilken  BabySam butik, man ønsker at hente sin boks i. 
Sikkerhedsboksen inderholder aktuelle sikkerhedsprodukter og vareprøver der bidrager til at forbygge ulykker blandt børn. 
Boksen kan man bestille via linket og kan tidligst hentes fra barnet er omkring 6 måneder. 

Man kan bestille en babypakke fra Lidl ved blot at udfylde sit info i linket og efter 14 dage kan du hentes en babypakke i din lokale Lidl. Man kan bestille pakken igennem hele sin graviditet og frem til barnet er max 6 måneder. 
Babypakken indholder en pakke bleer, en sut, en pakke skumklude og en lille overraskelse. 

For at få en babypakke fra Matas skal man være medlem af Club Matas. Du kan enten gå ind i en af butikkerne og tilmelde dig eller også kan du tilmelde dig på deres hjemmeside og der kan du også tilmelde dig Club Matas Baby og her igennem får du så din gratis babypakke.  
Pakken inderholder magasiner og produkter prøver som zinkesalve og hudslotion.
  
Man kan tilmelde sig Libero klubben online og få en gratis blepakke, med 14 Libero Newborn i str 1+2. 
Når man har tilmeldt sig, får man først en velkomst mail, hvor man kan læse lidt om hvad Libero Klubben er og derefter får man en sms med en mobilkupon, som man kan indløse til en blepakke i Føtex, Bilka, Kvickly, Superbrugsen eller Dagligbrugsen. 

Ved blot at udfylde info på Mam facebookside (følg linket), kan man få tilsendt en gratis MAM-sut med posten. 


1 kommentar:

  1. De har også en fin babypakke her: https://www.maulbiler.com/babypakke/

    SvarSlet